Sigui com sigui, agradi o no agradi, el premier agrada a un bon grapat de russos, i aixo ningu ho pot negar. Ja sigui per uns valors que potencia una i altre vegada o ja sigui precisament per aquests valors la figura de Vladimir Putin representa una epoca, finals dels 90 i principis del 2000. Una figura necessaria per molts despres de la caiguda del regim sovietic. Un home sense escrupols que posar al seu lloc els grans oligarques i posar els punts sobre les ii en temes d'estat. La questio ara es saber si la figura es fa necessaria despres d'11 anys de bonança economica clara i que no sembla de moment frenar, si no ans al contrari millorar. La figura no gens clara del seu delfi Medvedev va semblar la seva fi, una fi feta a mida, posant algu que li complaiia per assegurar-se una jubilacio tranquila.
No ha estat aixi i com a mostra de la seva fortalesa es van iniciar campanyes de promocio de la seva persona, tipicament russes. Entre d'altres aqui en volem destacar aquesta, i no es una broma de mal gust..
I com diu una de les seves fans: "loca por la persona que cambió la vida de nuestro país. Es un político muy capaz", dijo la narradora. "Es un chico moderno. Es Vladimir Putin". o una altre: "Hay millones de personas que le adoran, que confían en él. Pero también hay mucha gente que tira tierra sobre él. ¿Quizás estén asustados? Nunca estarán en su lugar". Tras esto, la joven anuncia el comienzo de una competición en la que reta a todos a hacer vídeos divertidos y diferentes a favor de la candidatura de Putin. Mientras sacude sus pechos, la joven sugiere una opción para los menos originales: dejar atrás la creatividad y celebrar la figura del querido líder mostrando los pechos.
....... de adolescentes rindieron homenaje al polifacético líder cantando 'Blueberry Hill' -canción que Putin inesperadamente tocó en el piano durante una gala benéfica para recaudar fondos destinados a enfermos de cáncer el año pasado- frente a la Casa Blanca rusa, tras un llamamiento de un grupo social de un medio de comunicación llamado 'Realmente quiero a Putin'.
En aquest enllaç podeu veure el video. No calen traduccions.
http://www.elmundo.es/elmundo/2011/07/18/internacional/1310975083.html
Repetim, aquesta informacio no escap broma.